Post by montnagosalo on Mar 16, 2022 7:37:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Doodle Jump ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Doodle Jump IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka spel (öka tokens) ▞▞▞
▞▞▞ Doodle Jump 2022 version ▞▞▞
Riktigt coolt spel men det kommer annonser varje gång ett spel slutar och det börjar bara göra dig galen efter ett tag
Hade fått 5 stjärnor om de inte va för all reklam!
Annonserna gör spelet ospelbart. Du är tvungen att sitta igenom 1 min och för varje spel. Om du dör snabbt är det en minut med annonser du måste titta på.
Det här är en definitivt testad KLASSISK, jag har njutit av det här spelet i ett decennium och säker på att det kommer att fortsätta i många fler, nöje att spela ... alltid!!! ***** Bara synd att utvecklarna nu har blivit eller gett efter för den giriga grisagendan som förstör poängen med att bra spel är roligt att spela?! Detta är alltid problemet med monopoliseringen som används av nätnördar med girighetsproblem nuförtiden, det är anledningen till att näten snart kommer att dö av oändlig grisgirighet, kan inte ha allt trots allt!!!
okej det är så tråkigt att kontrollerna är skräp och jag vet inte vad jag gör även om jag förstår att det kan vara roligt för de som har extremt bra kunskaper med dessa spel btw om du blir förolämpad sry
Laddade ner det här spelet som ett tidsfördriv och jag har ingen aning om hur man spelar... kan inte ens komma på det heller eftersom jag måste stå igenom en 30 sekunder lång annons varje gång jag dör... det finns inget sätt jag kommer att göra bry mig om att lära mig hur man spelar ett hemskt spel om jag får 0,2 sekunders spelande för varje 30 sekunders annons jag måste titta på. Raderade och avinstallerade. Jag kommer aldrig att få tillbaka de 5 minuterna av mitt liv.
Jag minns att jag spelade det här spelet för några år sedan och det var mitt favoritspel någonsin. Jag har minnen av det här spelet tatuerade i min hjärna. Så jag laddade ner den igen och var tvungen att radera den efter 5 minuter. Det finns en annons VARJE GÅNG DU DÖR. och nej jag överdriver inte. Jag tror att detta tar kronan för den största NEDGRADERINGEN i historien.
Jete kul
Ärligt talat mycket utmärkt spel och beroendeframkallande. Du bör lägga till fler onlinelägen och fler karaktärer. Skulle gärna se några kontanttävlingar här
Tvångsannonser är otäcka!
Jag älskar att av alla "gamla" appar jag brukade spela, fortsatte den här att vara lika beroendeframkallande som den var utan alla irriterande annonser. Älskar de nya designerna!
Betalade för detta spel för flera år sedan och utvecklaren har sedan dess introducerat annonser och vill ha mer pengar för att ta bort dem. Inte rätt.
För mycket reklam.
Bara indisk bhaiyo Mat khel na plsss
Jag skulle ge den 5 stjärnor men jag har nyligen bytt enhet och jag har tappat bort alla mina saker, jag har fortfarande appen på den gamla telefonen men när jag klickar på återställ tidigare inventering och den återställer ingenting trots att jag är ansluten till mitt Google-konto ...
Mitt högsta resultat raderades så snart jag klickade på aktiva turneringar. Vänligen fixa detta fel
Jag älskar spelet och all nostalgi det ger, och det kostar bara för, usch iphone-användare. Ännu en anledning att skaffa en Samsung. Bra spel dock, annonserna är rättvisa eftersom de måste tjäna pengar på något sätt.
Doodle Jump Arkádové eynu
Tidigare fungerade det jättebra... nu krånglar det med skärmfrysning.
Det bästa jump/highscorespelet på google play.
Varje dag vaknar jag med Doodle Jump i huvudet. Jag slösar inte bort någon tid på att duscha, äta eller använda badrummet. Jag spelar bara Doodle Jump.
Älskar denna enkla tidsfördrivare. Perfekt för de 10-20 minuters bussturer där du inte har tillräckligt med tid att ta ut en bok.
Det här spelet är det bästa det är ett av mina favoritmobilspel Jag älskar det faktum att du är en doodle och du måste hoppa Jag älskar speciellt jag älskar alla teman bästa spelet någonsin
Lätt
SUPER PADS LIGHTS - DJ App! Musiqa va audio hmrf
Blir långtråkigt fort
LOL
Det är över allt ett roligt spel, men telefonens lutning blir lite irriterande efter att ha dött slot
Fantastiskt spel, snygg grafik och smidiga kontroller och utmanande uppdrag, lägg till fler uppdrag.
Jag kan inte ens ge det här en ordentlig recension eftersom jag inte ens kan spela spelet det kommer inte att titulera jag har provat allt och det fungerar fortfarande inte särskilt besvikelse jag kom tillbaka för nostalgi men alla är pengar hungriga nu för tiden och bry dig inte ens om att fixa sådana buggar
Det var ett bra spel men det fanns alldeles för mycket reklam
Kraschar konsekvent, typ 30-60 sekunder innan du spelar varje gång. Ett så gulligt och roligt spel men kan inte spela det.
Det fungerade inte ens att spola min ålder
bra men jag har spelat bättre
Väldigt roligt
Det har gått år att spela det här spelet och jag hittade det igen så jag laddade ner men annonser som inte är ett problem så jag vänder flygplansläget för att ignorera annonser över alla favoritspel
Jag har köpt den här appen tre gånger men utvecklaren fortsätter att försöka pressa dem till användaren. Annars ett bra spel, men bortskämt med annonserna!
Ständigt kraschar. Fungerar i cirka 45 sekunders spel, sedan blir rörelsen ryckig och appen kraschar. Det här brukade vara ett fantastiskt spel.
Bra spel men blir repetitivt efter ett tag
Jättekul, jag älskar det. Fast du borde lägga till ett läge där du istället kan använda händerna istället för att luta.
:-D
Det är fortfarande ett av de äldsta och enklaste casual-spelen på playstore...
Till många annonser!!! Jag hade den här förut och den hade inte så många! Sedan! Usch var tvungen att radera tyvärr inte ett stort fan av alla dang annonser!
bra spel, blir tråkigt efter ett tag
det finns tillägg efter varje spel du spelar. annars är spelet bra. men jag gillar inte att jag måste luta min telefon för att flytta
Man bara hoppar och dör hoppar, skjuter och dör, ROLIGT!?!?!? FÖDD!!!!!
Bra spel. Var starkt beroende av det i ungefär en månad. Är fortfarande beroende till denna dag men inte lika starkt. Fantastiskt spel.
Doodle Jump Arkada unhu
Det går inte att installera den säger paketfilen är ogiltigt
Jag brukade älska det här spelet, men annonserna blir märkbart längre och oftare. Att behöva stå igenom en 30 sekunder lång annons utan möjlighet att hoppa över är inte kul. Men att behöva gå igenom TRE 30 sekunders annonser 3 spel i rad utan möjlighet att hoppa över, är en anledning att avinstallera.
Bra spel, men det är inte möjligt i bekväma positioner som att ligga i sängen.
Det är roligt men utmaningarna är bara så dumma, vissa är på gränsen och går att ångra tack vare tunna kontroller för att sikta